Naruto Fan-Club Romania
Bine ai venit!
Sperăm să te distrezi pe forumul nostru.

Sfat: Pentru a avea acces la toate informațile forumului si pentru a face parte din comunitatea noastră, te rugăm sa te înregistrezi.
Naruto Fan-Club Romania
Bine ai venit!
Sperăm să te distrezi pe forumul nostru.

Sfat: Pentru a avea acces la toate informațile forumului si pentru a face parte din comunitatea noastră, te rugăm sa te înregistrezi.

Naruto Fan-Club Romania

Un forum tematic Naruto dedicat experienţei unice de a deveni un ninja!
 
PortalAcasaUltimele imaginiCăutareConectareÎnregistrare
Boruto episodul 154 îl puteți găsi AICI

 

 [Zeus] Portofoliu

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
Zeus
Kaigai
Kaigai
Zeus


Ryo : 0
Likes : 2

[Zeus] Portofoliu Empty
MesajSubiect: [Zeus] Portofoliu   [Zeus] Portofoliu Icon_minitimeDum Ian 11 2015, 16:43

Aici o sa va prezit unele Avatare si Semnaturi facute de mine. Astepet pareri si critici.
P.S.: Sunt incepator in GFX (De ieri)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Sus In jos
Matsuri
Kaigai
Kaigai
Matsuri


Ryo : 0
Likes : 35

[Zeus] Portofoliu Empty
MesajSubiect: Re: [Zeus] Portofoliu   [Zeus] Portofoliu Icon_minitimeDum Ian 11 2015, 17:19

Sunt mai mult ca sigura ca urmaresti tutoriale. Bine faci. Ai inceput cu dreptul. Dupa parerea mea, ar trebui sa renunti la acele culori care iti sar in ochi. Incarci prea mult lucrarea. Ultima semnatura imi place. Textul integrat bine, efectele bune. E ok. Avatarul pe care il ai il ador. E super tare. Ceva special. Urmareste cat mai multe tutoriale. Astept sa vad cum evoluezi. Mult succes!
Sus In jos
Chocolate
Kaigai
Kaigai



Ryo : 0
Likes : 30

[Zeus] Portofoliu Empty
MesajSubiect: Re: [Zeus] Portofoliu   [Zeus] Portofoliu Icon_minitimeDum Ian 11 2015, 17:59

Ok, ești începător, nu o sa sar cu gura pe tine.